Ohoh! Terugreis geboekt.. - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Madelon Donders - WaarBenJij.nu Ohoh! Terugreis geboekt.. - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Madelon Donders - WaarBenJij.nu

Ohoh! Terugreis geboekt..

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

11 Mei 2012 | Spanje, Málaga

Hoi allemaal!!

Sorry even alweer een tijdje niets van me laten horen, maar heee ik leef nog en het gaat nog steeds hartstikke goed! Tegenwoordig is het weer ook echt mooier en mooier! Dus je kunt het al raden, ik word bruiner en bruiner JAAA!!!

Maargoed zoals je aan de titel al wel ziet, gisteravond is het zo ver gekomen, mijn terugreis is geboekt. UHOH!!! Schrikbarend toen ik erbij nadacht hoe snel ik alweer op Nederlandse bodem ben, bah, maargoed ook weer leuk om jullie te zien of course!!

Ik moet het nu even kort houden dus kan niet echt iets gaan vertellen, want ja ik moet naar school HOPPA!

Nou fijne dag en alvast een fijn weekend, ik zal even kijken wanneer ik tijd gevonden krijg om nog wat leuke avontuurtjes te vertellen, alhoewel ik wel steeds minder mee maak, logisch natuurlijk na alweer 6 weken hier te zitten.

Dag opa, oma's, papa, mama, zusjes, vriendjes en vriendinnetjes!!

DIKKE KNUFFEL VANUIT MALAGA

Jullie checken soms toch wel deze website?
http://www.weeronline.nl/Europa/Spanje/Malaga/4130830
HAHAHAAH!!!

Wanneer ik terug vlieg?? De laatste dag van mei, in de ochtend!! XX

  • 11 Mei 2012 - 08:42

    Nienke:

    jeetje, 37 graden?! wat heb jij toch weer een geluk he! geniet er nog maar van!
    xxxx

  • 11 Mei 2012 - 13:02

    Mara:

    Haha lucky you! Geniet er maar van meis xx

  • 11 Mei 2012 - 16:58

    Jou Mmmaaammmie:

    yes, ik kan je binnenkort weer echt knuffelen. Mama XXX

  • 16 Mei 2012 - 18:05

    Fabian:

    hoi Mad wij zijn thuis van Italië heel veel zon gehad dus wij zijn ook bruin. en hebben het leuk gehad, heb elke dag aan het zwembad gelegen. ik hoop je te zien over twee weken.

    gr. Frank-Lizzy
    Fabian-Camiel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 26894

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 31 Mei 2012

Spaans leren in Malaga

29 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Markstrat

07 Maart 2010 - 19 Juni 2010

Engels leren op Malta

Landen bezocht: