laatste bericht, laatste week - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Madelon Donders - WaarBenJij.nu laatste bericht, laatste week - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Madelon Donders - WaarBenJij.nu

laatste bericht, laatste week

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

23 Mei 2012 | Spanje, Málaga

Hallo allemaal!

Ik ben druk aan het leren, want morgen heb ik mijn mondelinge examen, zaterdag heb ik de delen schrijven, luisteren, lezen en grammatica!! Duimen jullie nogmaals voor me? Thanks alvast!! Ben al een beetje zenuwachtig aan t worden, brrr!!

Ik kan niet wachten totdat ze voorbij zijn in ieder geval.

Verder heb ik het nog erg naar mijn zin met vrienden hier maar ook met charly en haar vriendinnen van school waarmee ze hier is!

Ik denk dat dit wel echt mijn laatste bericht is van mijn malaga avontuur!! Bedankt voor t lezen en de interesse in mij, tot in Nederland, brrr ahhahahaa. Grapje ik hoorde dat t weer daar ook weer beter is :) mooizo!

Kus knuffel maddy

  • 23 Mei 2012 - 12:49

    Daddy:

    Heeeeeel veeeeeel succes, you can do it!

  • 23 Mei 2012 - 13:12

    Dominique:

    Succceeess Maddieee!
    Ik zal een wijntje op je drinken vrijdag, zaterdag en maandag!! X

  • 23 Mei 2012 - 18:01

    Mama:

    ik ga je berichtjes nog missen!!!

  • 23 Mei 2012 - 18:02

    Mama:

    kaarsjes branden al voor jou, je kunt het!SUCCES!!!XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 3671
Totaal aantal bezoekers 26893

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 31 Mei 2012

Spaans leren in Malaga

29 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Markstrat

07 Maart 2010 - 19 Juni 2010

Engels leren op Malta

Landen bezocht: