Twee weken en zoveel ervaringen rijker!! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Madelon Donders - WaarBenJij.nu Twee weken en zoveel ervaringen rijker!! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Madelon Donders - WaarBenJij.nu

Twee weken en zoveel ervaringen rijker!!

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

16 April 2012 | Spanje, Málaga

Zo, daar ben ik weer!

Heb even terug gekeken, laatste bericht op 7 april, pfoee dat wordt veel typen.
Dit ga ik niet doen, we houden het kort en krachtig!

Vorige week zaterdag dus geshopt, lekker lekker! Vorige week zondag heerlijk op het strand gelegen met z'n allen, yeah! Dat was echt heerlijk!!! Helaas wel een beetje verbrand, maar hee dat kunnen de meeste van jullie niet zeggen of wel? ;) hahaha sorry grapje

Maargoed om het nog beter te maken, de maandag heb ik samen met vier lieve nederlandse meisjes en een nederlandse jongen gebarbeknoeid!!! Aangezien we met z'n allen nogal enthousiast boodschappen hadden gedaan hebben we ook de dinsdag gebarbecued, niets te klagen dus!

Overigens heb ik die dagen overdag uiteraard gewoon les gehad!! Ook de rest van de week heb ik lessen gehad elke dag. Om wel een beetje te studeren etc heb ik woensdag en donderdag niets ondernomen en een beetje geleerd etc. Heb toen overigens mijn lievelingseten gemaakt hihihi mmmmm.

Vrijdags na school gingen we (ik en de vier andere leuke nederlandsters haha) allemaal snel naar huis om de laatste spullen in te pakken want dit weekend zijn we met z'n allen naar MAROKKO geweest! Is dat stoer of stoer? Ben als eerst van mijn gezin thuis buiten europa geweest lekkapuh. hahaha!

Marokko was nieuw, indrukwekkend, anders, maar wel gaaf.
Het was helaas wel een reis met veel uren in de bus en soms een iets te lange gidspraatjes, maar bij elkaar was het toch een topweekendje! Heb daar niet veel spaans geleerd (nouja toch wel een beetje want alle informatie werd in het spaans verteld zegmaar) maar heb sowieso wel geleerd om af te dingen, heeeujjj!

Wat ik heb gekocht? uhhh tas etui armbandjes sjaal WOEHOEEEE

Nou uhm dat was het eventjes, zal snel een nieuwe update doen met echte goede sterke verhalen hahaha

KUSKUS

P.s. fotos komen zo online op facebookie

  • 17 April 2012 - 15:29

    Mariëlla:

    Ook een TOP (en kort maar krachtig) verhaaltje ;)

  • 21 April 2012 - 21:04

    Berghjes:

    Hee stoere meid, super een trip naar marokko.N

  • 21 April 2012 - 21:06

    Vervolg Berghjes:

    waar blijven de foto's ??
    Wij gaan vrijdag richting bella italia, ook lekker !!!!!
    Veel liefs en tot daarna,
    xxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 26921

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 31 Mei 2012

Spaans leren in Malaga

29 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Markstrat

07 Maart 2010 - 19 Juni 2010

Engels leren op Malta

Landen bezocht: