Ik vertrek bijna!! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Madelon Donders - WaarBenJij.nu Ik vertrek bijna!! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Madelon Donders - WaarBenJij.nu

Ik vertrek bijna!!

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

07 Maart 2010 | Nederland, Rosmalen

Hallo!

Ik vertrek zo dadelijk naar Malta! Jullie zullen van mij morgen horen dat ik aangekomen ben denk ik, maar moet even kijken of dat lukt in verband met internet!

Bedankt voor diegene die nog gesmst hebben of iets anders liefs !

See ya! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 26940

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 31 Mei 2012

Spaans leren in Malaga

29 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Markstrat

07 Maart 2010 - 19 Juni 2010

Engels leren op Malta

Landen bezocht: