Laatste dag! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu Laatste dag! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu

Laatste dag!

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

18 Juni 2010 | Malta, Valletta

Hallo allemaal,

Mijn laatste dagje vandaag, aan de ene kant, leuk om weer naar huis te gaan, maar ik denk dat ik het ook wel erg ga missen. Tis een chill leventje, maarja aan alles komt een eind. Mijn moeder is hier op dit moment en we genieten nog even, want ik hoor dat het weer in Nederland minder werd weeeer, balen!!!!!

Verhalen van de afgelopen dagen zijn live te horen als ik terug ben ;)

Groetjessssssss,
foto's ga ik zo nog een aantal erop plaatsen op:
http://picasaweb.google.com/madelondonders

  • 18 Juni 2010 - 07:15

    Dominique:

    Het komt wel goed als je weer thuis bent! Vrijdag een feestje hier thuis en dan zie je meteen iedereen weer een keertje! Geniet van je laatste dag! En tot morgen, ojaa vergeet je de cadeaus niet? (mijn verjaardag, geslaagd theorie en geslaagd havo!!) hihi tot morgen! Xx

  • 18 Juni 2010 - 09:07

    Niki:

    Wuhahaha dat bericht van Do...
    Nou bijna weer thuis!
    Goede reis en tot snel!
    p.s nice pictures;)

  • 18 Juni 2010 - 09:24

    Daddy:

    See you tomorrow and have a nice trip back home.

  • 18 Juni 2010 - 09:27

    Mara:

    Een hele goede reis!!
    Ik moet even kijken of ik zondag langskom want het blijkt dat we ineens aan vaderdag doen haha!
    Heb je anders volgende week veel te doen? Ik heb dan nml zeeën van tijd dus misschien kunnen we dan meeten?
    Hoor het wel kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 26944

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 31 Mei 2012

Spaans leren in Malaga

29 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Markstrat

07 Maart 2010 - 19 Juni 2010

Engels leren op Malta

Landen bezocht: