Na 13 (!!) weken - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu Na 13 (!!) weken - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu

Na 13 (!!) weken

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

06 Juni 2010 | Malta, Valletta

Holaaaa,

Nee ik zit nog steeds in Malta en geen Spanje. Maargoed het is inmiddels al juni. Beetje cliché, maar jeej wat gaat de tijd toch weer ongelooflijk snel!!!!!!!!!!

Vorige (korte) berichtje was vorige week zaterdag, dus hier maar weer even een update over mijn fantastisch zonnig leventje in Malta. Heb even intussen met mijn kleine duitse huisgenoot nagedacht over wat ik vorige week zondag gedaan heb, maar volgens mij niets. Ohja wel, lekker tv gekeken! :) Dan maar bij maandag beginnen. Vorige week maandag, 31 mei, had ik het laatste deel van het officiële oefenexamen van school (het mondeling) en daarna kregen we de uitslag daarvan, plus ook van de andere delen. Mijn examen bestaat namelijk uit 5 delen, maar die andere had ik al de donderdag ervoor moeten maken.
En voor diegene die het nog niet gehoord hebben, ik heb het gehaald met 83%, wat gelijk staat aan een A. Goed he? Ik vond het tenminste heel goed en dus een feestje waard hihi. We zijn eerst met een groepje wat gaan drinken bij Cindy’s appartement, daarna door naar Carlo’s appartement en vanuit daar met z’n allen naar Paceville en hebben we verschillende clubs even op z’n kop gezet. Ben niet zo laat naar huis gegaan, want was een beetje moe en wilde ook de rest van de week normaal doorkomen, het was tenslotte pas maandag. Wel hebben we leuke foto’s gemaakt en die zijn uiteraard weer te vinden op de link onderin.

De dinsdag én de donderdag van afgelopen week hebben bbq’s gehouden, wat erg gezellig was. Lekker met een klein groepje, maar uiteraard met veel te veel eten. Foto’s zijn hiervan te vinden op mijn site! Verder heb ik die week niet zo heel veel gedaan dan naar school gaan en op het strand of mijn balkonnetje gelegen.

Afgelopen vrijdag zijn we wel iets cools gaan doen, namelijk een bootparty. Was een activiteit via school en we zijn daar in totaal met 8 heen gegaan. Echt vet, we werden opgehaald in echt poepluxe taxi’s!!!!! Zat zelfs wifi in die taxi haha! Deze boot ging naar Blue Lagoon en stopte daar voor een tijdje en daarna weer terug. Foto’s zijn ook weer te bewonderen op mijn site uiteraard. Daarna zijn we ook nog uitgeweest, wat ook erg gezellig was!

Gisteren, zaterdag, ben ik overdag met mijn juffrouws en nog een andere juffrouw van onze school, met vieren naar een hippe beachclub in Sliema geweest. Ik wist niet dat rose en fanta samen zo goed smaakte!! :) Nu weet ik dat wel haha!! Daar verder lekker in de zon gelegen en gezwommen. ’s Avonds ben ik met de bus naar Rabat gegaan, dat is de woonplaats van mijn jufs. Daar ben ik met hun en een van hun vriendjes wat gaan drinken in plaatselijke kroeg, echt heel grappig. Alleen maar maltesers daar en woo daar waren drankjes (mixjes) 1,25!! Daarna zijn we met z’n vieren in de auto van het vriendje van de juffrouw naar Paceville gereden en hebben we daar een feestje gemaakt. Een gozer, die ik overigens ken omdat ik al 13 (!!!!!!!!) weken hiero zit, is een soort fotograaf van de club waar ik vaak kom, en die dacht, laat ik eens een fotoshoot van Madelon maken. Heeeel leuk. Haha. Zoals jullie op mijn fotosite kunnen zien probeer ik de foto’s te ontwijken, maar toch is het wel grappig, dertig foto’s die samen een filmpje vormen haha! Heb ze er dus allemaal maar even opgezet.

Dat was dus gister en vandaag ben ik eigenlijk alleen aan het eind van de middag naar het strand geweest, maar that’s it.

Talk to you soon !! Nog maar precies een week en mijn moeder komt al, en over 13 dagen sta ik gewoon weer voor jullie neus, je bent gewaarschuwd!

Liefs uit Malta,
Madelon

P.s. fotosite: http://www.picasaweb.google.nl/madelondonders

  • 07 Juni 2010 - 06:07

    Mama:

    in zo'n taxi wil ik ook wel en op die bootparty zou ik mij ook wel vermaken.tot zondag XXX

  • 07 Juni 2010 - 08:54

    Britt:

    Nice Maddie!
    En voor je zenuwachtige (hoorde ik) moeder..
    Dat vliegen komt ECHT goed en terug vliegen jullie lekker samen!
    Geniet er van volgende week!
    Liefs

  • 08 Juni 2010 - 10:10

    Daddy:

    A lot of succes this last week and fun next week.

  • 08 Juni 2010 - 11:58

    Lilian:

    Mad! Fijn dat je het nog leuk hebt en leuk dat je moeder al zo snel komt! Nath komt bij mij maandag ook al, echt zin in! gaat snel he nu!! Ook al wel een beetje zin om naar huis te gaan?? Geniet er nog van!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 26943

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 31 Mei 2012

Spaans leren in Malaga

29 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Markstrat

07 Maart 2010 - 19 Juni 2010

Engels leren op Malta

Landen bezocht: