Kaartjes!! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu Kaartjes!! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu

Kaartjes!!

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

25 Mei 2010 | Malta, Valletta

van diegene waar ik al kaartje van ontvangen heb,superrr bedankt, heel lief!! eind resultaat van mijn mooie kaartjes kast zal ik aan het eind van mijn malta verblijf plaatsen

indien er nog wél wat gestuurd wordt, stuur het alleen naar mijn schooladres, eigenlijk amper iets komt aan op mijn huisadres!!

liefs maddie vanuit maltaa, 25 dagen nog maar

• 25 Mei 2010 - 14:24

Mama:

maak nog een keer een foto van alle kaartjes die je hebt gehad of heb je ze in je tweede appartement niet meer opgehangen?kusje mama

• 25 Mei 2010 - 14:57

Madelon:

ik heb dit hierboven getypd, eind resultaat van mijn mooie kaartjes kast zal ik aan het eind van mijn malta verblijf plaatsen

even geduld alstublieft.

• 26 Mei 2010 - 14:19

Annemarie:

Hey Madelon,
    Echt harstikke lief die verjaardagskaart,XX
    Wij gaan zeker voor je duimen!!
    Geniet nog maar van alles! (hier regent het nu!!)
    Groetjes Ton en Annemarie

• 27 Mei 2010 - 16:49

Miranda En Frank:

Ha die Madelon,

Harstikke bedankt voor je gezellige verjaardagskaart! Leuk!
    Nou,als we je verhalen zo lezen wordt deze reis een ervaring die je niet snel zult vergeten. Geniet nog met volle teugen van de laatste weken die komen gaan! Succes met je examens en we zullen heel hard voor je duimen.
    Dikke groet van ons