Kaartjes!! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu Kaartjes!! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu

Kaartjes!!

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

25 Mei 2010 | Malta, Valletta

van diegene waar ik al kaartje van ontvangen heb,superrr bedankt, heel lief!! eind resultaat van mijn mooie kaartjes kast zal ik aan het eind van mijn malta verblijf plaatsen

indien er nog wél wat gestuurd wordt, stuur het alleen naar mijn schooladres, eigenlijk amper iets komt aan op mijn huisadres!!

liefs maddie vanuit maltaa, 25 dagen nog maar

  • 25 Mei 2010 - 14:24

    Mama:

    maak nog een keer een foto van alle kaartjes die je hebt gehad of heb je ze in je tweede appartement niet meer opgehangen?kusje mama

  • 25 Mei 2010 - 14:57

    Madelon:

    ik heb dit hierboven getypd, eind resultaat van mijn mooie kaartjes kast zal ik aan het eind van mijn malta verblijf plaatsen

    even geduld alstublieft.

  • 26 Mei 2010 - 14:19

    Annemarie:

    Hey Madelon,
    Echt harstikke lief die verjaardagskaart,XX
    Wij gaan zeker voor je duimen!!
    Geniet nog maar van alles! (hier regent het nu!!)
    Groetjes Ton en Annemarie

  • 27 Mei 2010 - 16:49

    Miranda En Frank:

    Ha die Madelon,

    Harstikke bedankt voor je gezellige verjaardagskaart! Leuk!
    Nou,als we je verhalen zo lezen wordt deze reis een ervaring die je niet snel zult vergeten. Geniet nog met volle teugen van de laatste weken die komen gaan! Succes met je examens en we zullen heel hard voor je duimen.
    Dikke groet van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 26942

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 31 Mei 2012

Spaans leren in Malaga

29 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Markstrat

07 Maart 2010 - 19 Juni 2010

Engels leren op Malta

Landen bezocht: