Nog maar 21 dagen !!!!!!!!! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu Nog maar 21 dagen !!!!!!!!! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu

Nog maar 21 dagen !!!!!!!!!

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

29 Mei 2010 | Malta, Valletta

Hier even een korte update, aangezien ik een beetje aan het uitstellen ben om echt wakker te worden en aan Engels te beginnen.

Ik heb inmiddels niet veel meer gedaan eigenlijk. Vorige week vrijdag wel leuk wezen stappen. Het was namelijk weer de laatste avond van een hoop vrienden, dus dat moesten we nog even vieren. Verder heb ik veel aan mijn Engels gezeten. Hier en daar nog wat wezen drinken of op het strand gelegen, maar dat is allemaal geen lang verhaal waard denk ik.

Gisterenavond was wel een avondje apart. Wantttt….. Ik had een kaartje voor de premiere van Sex and the City 2 !! :D Ik keek echt uit naar de film en ja het was ook echt een leuke film. Zeker een aanrader dus! Het leuke hiervan dat ik het op de premiere avond gezien heb, is dat er twee uur van te voren haarstylisten, make- up stylisten, nagelstylisten en masseurs aanwezig waren. Ook goodie bags kregen we en gratis cocktail!! Was echt heel leuk. De dresscode was dan ook cocktail, waar wij ook zo goed mogelijk mee aan hadden gedaan. Sommige maltesers weten alleen echt niet het verschil tussen MOOI en LELIJK!?. Daarna wilden we nog wat gaan drinken, en dat hebben we echt geprobeerd, maar het was te druk en ik was ook wel beetje moe geworden van die film, want ja om half 1 liepen we de bios pas uit, terwijl we er om 7 ongeveer er waren!! Maar het was echt, echt heel leuk!!

Ook was gisteren mijn zusje jarig, zo bij deze, nogmaals GEFELICITEERD!!

Ohja, en eindelijk is het pakketje van Ivo voor mij aangekomen, jaja, na 1,5 maand!! Hahhahaha. Maar nog steeds is het een heel leuk pakketje !! :D:D Thnx ief!!!!

Zo, de komende twee weken ga ik ook veel achter mijn Engels zitten, en zal ik dus niet zoveel meer meemaken. Over 15 dagen komt mijn moeder hierheen, om te kijken waar ik zo goed geleefd heb en om vakantie te vieren de laatste week uiteraard!!

Best regards,

Madelon

P.s. Foto’s zijn weer in kleuren en geuren te bewonderen op: http://www.picasaweb.google.nl/madelondonders

  • 29 Mei 2010 - 09:15

    Mara:

    Leuk leuk, geniet er nog maar even van!
    Succes met je Engels xxx

  • 29 Mei 2010 - 17:07

    Lizzy En De Rest:

    hee daar, vanuit engelen wensen we jou heel veel succes voor de laatste loodjes, vooral tijdens je examen zullen we voor je duimen, en zien we je nu snel weer terug veel liefs van ons 4en xxx

  • 31 Mei 2010 - 08:14

    Britt:

    Super fijn dat dat pakketje éindelijk is aangekomen! Je foto's zagen er weer gezellig uit! xx

  • 31 Mei 2010 - 08:56

    Cindy:

    sex and the city was the best!! hihi
    op naar de volgende :)

  • 01 Juni 2010 - 16:23

    Lisanne :

    Hee maddie!
    Je verhalen klinken nog steeds echt super! Ook je 'sex and the city avontuur' klinkt echt stoer! Ben (nog steeds) jaloers hoor!
    En nog gefeliciteerd met je zusje trouwens..!
    Mijn kaartje is onderweg (ja een beetje later dan ik had gepland, maar hij komt er aan!) en ik wens je nog hééél veel plezier en succes de laatste paar weken!! Tot snel!!

    Kus kus

  • 02 Juni 2010 - 19:14

    Lilian Pennekamp:

    Hee mad ik heb je kaartje gehad, superleuk!Dankjewel! Als het goed is, is er ook 1 onderweg naar jou...
    Ik kom de 19e thuis, volgens mij op dezelfde dag...Zit in het vliegtuig tijdens de wedstrijd van het Nederlands elftal...Leuk dat je moeder langskomt!! Veel plezier nog daar! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 26937

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 31 Mei 2012

Spaans leren in Malaga

29 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Markstrat

07 Maart 2010 - 19 Juni 2010

Engels leren op Malta

Landen bezocht: