Eerste lesdag zit er op! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu Eerste lesdag zit er op! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu

Eerste lesdag zit er op!

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

08 Maart 2010 | Malta, Valletta

Hallo lezers en lezerinnen ;),

Even denken het afscheid, dat was me een zware klus. Niet voor mij bestemd!!

Maargoed ik ging vliegen, een aantal momentjes dat ik naar de gate liep en mijn tranen weg probeerde te houden dacht ik ook: ik ben stoer, ik ga het gewoon doen!!

De vlucht was goed! Ik had de afgelopen dagen erge oorpijn in Nederland maar in het vliegtuig was het gelukkig niet erger dan normaal!! Toen ik daar aankwam kwam mijn koffer vrij snel van de band af, ook weer fijn haha! (Helemaal als ik nu hoor dat mijn duitse huisgenootje haar koffer pas 5 dagen later kreeg omdat hij kwijt was!!!) En ja hoor er stond zo'n schattig oud mannetje klaar om mij op te halen met een blaadje met mijn naam, echt heel grappig! Nou die liet mij zien waar de school was en daarna gaf hij mij de sleutel en liep even mee op die HEAVY koffer naar binnen te tillen! Want ja jongens, mijn koffer had uiteraard (een redelijk) overgewicht en moest een label krijgen met heavy haha. S nachts aankomen in een vreemd huis is raar, dus eerst even rustig worden en rond kijken en daarna ben ik toch maar gaan slapen. Rond half drie ofzo kon ik pas gaan slapen..

Mijn wekker ging helaas al om 7 uur en die had ik al een beetje uitgesteld want ik moest om 07.45 al op school zijn! Gelukkig was het écht om de hoek! Eenmaal op school moest ik een toets maken en vanuit daar werd ik in een bepaalde groep geplaatst! Toevallig ook bij mijn duitse huisgenootje die ik ook bij het ontbijt was tegengekomen in 't huis, want ja ik wist eigenlijk niet of er mensen waren! Echt heel raar! Zij is denk ik rond de 20 jaar oud en verder zit er ook een vrouw van 45 ofzo denk ik! Opzich wel chille huisgenoten! Morgen kunnen we bij de school vragen of er dit weekend ook huisgenoten bijkomen voor de leegstaande kamer!

De lessen waren prima en heb al veel engels gepraat! Goed he? Verder kan ik daar niet echt veel over vertellen, behalve dat ze mijn naam echt moeilijk vinden, maar wel nice zeggen ze dan, en vervolgens vergeten omdat t gewoon geen standaard naam is haha.

Nou dat was het even voor vandaag! Ik ga eventjes beneden kletsen met de twee duitsers en daarna ga ik maar eens koken haha. Ohja en daarna (om 7 uur) heb ik al afgesproken met mensen uit mijn klas om wat te gaan drinken ergens!

Hopelijk is mijn berichtje lang genoeg!!

Kisses and a lot of love from Malta,
Madelon

  • 08 Maart 2010 - 16:59

    Ivo:

    Hey madelon :),

    goed om te horen dat alles zo goed is gegaan. ook geen extra last van je oren. Echt chill, hier gaat alles ook zijn gang zo taco's eten ;) dikke kusz en hoe is het weer :P ?

    xxxx

  • 08 Maart 2010 - 18:39

    Opa/ OMA:

    WIJ HEBBEN JE BERICHTJE
    GELEZEN
    BYE BYE

  • 08 Maart 2010 - 18:44

    Jules:

    Ey nichtje:D

    leuk om je verhaaltje te lezen en ook goed om te horen dat je relaxte huisgenoten hebt. Veel plezier vanavond & succes @ school

    Kus

    PS: zal binnenkort oma even op deze website wijzen, ze zal het leuk vinden je reacties te kunnen lezen.

  • 08 Maart 2010 - 18:44

    Jules:

    Haha, ik zie dat ze al gereageerd heeft!!
    XXX

  • 08 Maart 2010 - 20:51

    Britt:

    Dat weer is vast niet zo lekker, anders had ze het vást vermeld! haha
    Had je er trouwens al aangedacht om een ontbijtje mee te nemen? Of was het leven op reis-restanten?
    xx

  • 08 Maart 2010 - 22:30

    Mama:

    Wat een heerlijk nieuws om te lezen.
    Succes met je ENGELS !!!

    Groetjes Mama

  • 09 Maart 2010 - 08:09

    Frank En Liz:

    hee daar, super hoe je eerste indruk is,gaat dus helemaal goedkomen. misschien moet je maar een andere naam gebruiken, als deze zo moeilijk is, haha.
    we gaan je op de voet volgen, zeker je stoere neef uit engelen.
    veel liefs voor nu, xxx
    van ons 4en.

  • 09 Maart 2010 - 12:40

    Kelly:

    Klinkt alsof je al wel een beetje je draaitje hebt gevonden daar, toppie maddie!

  • 09 Maart 2010 - 14:18

    Annet:

    Hoi madelon, fijn om te lezen dat je al een beetje gewend bent, klinkt allemaal heel positief, veel groetjes vanuit koud maar zonnig den bosch, rene en annet

  • 09 Maart 2010 - 14:18

    Annet:

    Hoi madelon, fijn om te lezen dat je al een beetje gewend bent, klinkt allemaal heel positief, veel groetjes vanuit koud maar zonnig den bosch, rene en annet

  • 09 Maart 2010 - 16:12

    Camiel:

    Hey nichttt!!!!!!

    Mooi verslag hoor haha! Ik blijf je volgen en hoop dat er nog veel verslagen komen!!

    Doei xx je neefje

  • 10 Maart 2010 - 12:21

    Bettine:

    Hi Madelon!

    Super dat het begin zo goed is gegaan! Leuk om te lezen, succes met alles!! dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 26941

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 31 Mei 2012

Spaans leren in Malaga

29 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Markstrat

07 Maart 2010 - 19 Juni 2010

Engels leren op Malta

Landen bezocht: