Kort berichtje uit Malta!! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu Kort berichtje uit Malta!! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Madelon Donders - WaarBenJij.nu

Kort berichtje uit Malta!!

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

08 Maart 2010 | Malta, Valletta

Hallo allemaal!

Mijn eerste les zit er op, maar moet over 3 minuten terug, vanmiddag stuur ik een uitgebreider verslagje uit! Maar ik ben dus veilig geland!! xx

p.s. ohoh ze roepen ik moet gaan!!

  • 08 Maart 2010 - 11:34

    Jules:

    Fijn te horen dat je een goede reis hebt gehad.

    Succes met je lessen!
    Kus en groeten van de hedelse

  • 08 Maart 2010 - 12:37

    Nienke:

    heeee lieve maddie!
    ik wist niet dat je al begonnen was met je site ;) heb hem op de gok toch kunnen vinden :D
    fijn dat je veilig bent aangekomen! ik ga alles heeeel goed volgen, dus plaats maar lekker veel berichtjes en nog meer foto's, dan zijn we toch een klein beetje erbij!
    nogmaals heel heel heel veel succes en plezier, laat nog maar wat horen. ben benieuwd!
    spreek je snel!
    xxxxx

  • 08 Maart 2010 - 15:36

    Kelly:

    Hee Madje!
    Heb ook je site gevonden goeie zaak! Want ben echtecht benieuwd haha
    liefssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 26916

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 31 Mei 2012

Spaans leren in Malaga

29 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Markstrat

07 Maart 2010 - 19 Juni 2010

Engels leren op Malta

Landen bezocht: